duminică, 25 septembrie 2011

Bancuri

Daca tot am spus ca rasul este sanatos, atunci hai sa radem putin. Azi am sa va prezint 10 bancuri despre barbati si femei.

1. Un barbat merge cu liftul. La un moment dat, intra o femeie. Dupa doua etaje, femeia opreste liftul, se uita cochet la el, isi dezbraca bluza si sutienul si le arunca pe jos.
 - Hai, fa-mi sa ma simt ca o femeie.
Barbatul se gandeste putin, isi dezbraca camasa, o arunca pe jos si spune:
 - Hai, spal-o si calc-o.

2. Dialog in pat:
 - Dragul meu, tu ma iubesti?
 - Da' tu ce crezi ca fac aici? Flotari?

3. Ce ar fi lumea asta fara barbati? Pline de femei libere, fericite si...grase.

4. Directorul isi intreaba secretara.
 - Claudia ai putin timp? As vrea sa discutam problema maririi salariului tau...
 - Sefule, dar pe problema asta ne-am f****t deja de 5 ori!

5. Doi bebelusi la cresa:
 - Tu ce esti, baiat sau fata?
 - Baiat.
 - Dar de unde stii?
 - Daca iese infirmiera iti arat.
Iese infirmiera, la care acesta isi ridica paturica:
 - Uite, am sosetute albastre.

6. O femeie catre un barbat la o petrecere:
 - Dumneata tare semeni cu al treilea sot al meu.
 - Dar de cate ori ati fost casatorita?
 - De doua ori pana acum.

7. In timpul unei dispute, o femeie ii spune sotului ei:
 - Am fost nebuna cand m-am maritat cu tine!
 - Stiu, dar eram prea indragostit ca sa observ.

8. Viata maritala este foarte frustranta.
In primul an de casnicie barbatul vorbeste si femeia asculta.
In al doilea an de casnicie femeia vorbeste si barbatul asculta.
In al treilea an de casnicie, vorbesc amandoi si vecinii asculta.

9. Un baietele il intreaba pe tatal sau.
 - Cat te costa ca sa te insori?
 - Nu stiu...eu inca platesc!

10. Doua prietene:
 - Draga , spune si tu, nu e viata asta groaznica?
Ori de cate ori dau peste un barbat cumsecade, descopar fie ca este el insurat, fie sunt eu maritata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu