marți, 25 octombrie 2011

Bancuri bune I

Sotia nervoasa ii deschide usa sotului, care mirosea de la o posta a alcool.
 - Presupun, urla ea, ca ai un motiv foarte serios de vii acasa la 6 dimineata!
 - Da am. Raspunde sotul. Micul dejun.

Un tip beat mort intra intr-un bar, si dupa ce se izbeste de cativa clienti in drum spre tejghea, se opreste in fata unei perechi si ragaie.
Sotul indignat zbiara la el.
 - Cum indraznesti sa ragai in fata sotiei mele?
 - Vai, imi cer mii de scuze. Nu am stiut ca e randul dumneavoastra.

Care femei sunt mai fidele? Blondele, roscatele, brunetele?
 - Caruntele.

Se pare ca baietii sunt in dificultate atunci cand trebuie sa isi gaseasca cuvintele cand sunt in fata fetei pe care o iubesc asa ca atunci cauta tot felul de metode alternative de ale spune ce gandesc, una dintre ele si poate cea mai noua metoda este "statusul de messenger". Cititi cateva dintre ele:
1. Tatal tau este terorist, pentru ca tu esti o bomba.
2. Crezi in dragoste la prima vedere sau e nevoie sa mai trec odata?
3. Toti banii din lume ii dau pentru iubirea mea... as da si un munte de aur, numai sa te stiu a mea.
4. Cred ca am probleme cu ochii... nu-i pot dezlipi de pe tine.
5. Nu sunt beat ci doar m-ai ametit tu.

Doua blonde stau de vorba:
 - Stii, ieri mi-am facut testul de sarcina.
Cealalata foarte curioasa:
 - Si au fost grele intrebarile?

De ce au femeiele rochiile albe cand sunt mirese?
Ca sa se asorteze cu electrocasnicele.

 - Bai Gheorghe bai, cum poate sa dea vaca ta cate o suta de kile de lapte pe zi?
 - Foarte simplu.
 - Totul depinde de amabilitate.
 - Ma duc tot timpul si o intreb: ce avem azi?..lapte sau carne?

In capul unui barbat se naste un neuron. In jurul lui totul este pustiu. Vazand asta, incepe sa strige..
Iuhuuu, iuhuuu, iuhuuu. Vazandu-l alt neuron, il intreaba.
 - Ce cauti aicea sus?
 - Hai jos, ca suntem toti acolo!

 - De ce toate uraganele au nume de femei?
 - Pentru ca sunt umede cand vin si cand pleaca iti iau casa si masina.

Cand o fata implineste 18 ani, tatal o cheama si ii spune. Uite cecul cu ultima pensie alimentara, acum du-te la vrajitoarea aia de mama a ta si ii spune asta si apoi sa imi spui ce a mai zis. Dupa ce se intoarce fata, tatal o intreaba.
 - Ce-a zis? Pai a spus ca ii pare rau! spuse fica..
 - Ahaaaa... stiam eu ca o sa sufere!!!! spuse tatal.
 - Ii pare rau ca inca nu ti-a spus ca eu nu sunt fiica ta... mai spuse fata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu