sâmbătă, 8 octombrie 2011

Bancuri cu si despre doctori

Doctorul întreabă pacientul:
-De ce mi-aţi trimis nota de plată, nedeschisă înapoi?
-Pentru că mi-aţi recomandat să evit să mă enervez…



Situaţia a devenit gravă. Doctorul stă la căpătâiul bolnavului şi întreabă în şoaptă:
-Doriţi să chem pe cineva?
-Da, geme bolnavul…
-Soţia, copii?
-Nu, alt medic….



-Daţi-mi ceva pentru viermi intestinali!
-Pentru adulţi sau pentru copii?
-Da de unde să ştiu eu ce vârstă au?



-Domnule doctor, am venit să mă ajutaţi şi pe mine. Am încercat tot felul de medicamente dar tot n-am rămas gravidă!
-Staţi, s-o luăm metodic! Poate e o chestiune de ereditate. Mama dumneavoastră a avut copii?



Ion s-a căsătorit de curînd cu Maria. Se întîlneşte cu un prieten.
- Am auzit că te-ai căsătorit. Nu-i aşa că-i mai bine
- Nu-i mai bine, da-i mai des…



Un moş merge la doctor. Acesta îl întreabă:
- Cum stai cu inima, cu plămînii ?
- Foarte bine.
- Dar e ceva care te supără.
- Da, am o problemă: cînd fac sex, aud fluierături în urechi.
- Ce vîrstă ai mata ?
- 83 de ani.
- Păi la 83 de ani ce ai vrea să auzi, aplauze ?



Cabinetul unui psihiatru.
Se deschide uşa şi intră un bărbat, în patru labe cu ceva în gură.
Psihiatrul:
- Vai! Cine a venit la noi? O pisicuţă?
Bărbatul se târâie până în colţul cabinetului.
Doctorul îl urmăreşte:
- Un căteluş?
Bărbatul trece cu mâna pe lânga perete şi se târâie în celălalt colţ.
Doctorul nu renunţă:
- Ah! Cred că e un arici! Nu? O broasca ţestoasă?
Bărbatul scoate un cablu din gură şi zice:
- Auzi, mă mai freci mult la cap sau mă laşi să iţi instalez internetul ?










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu