sâmbătă, 15 octombrie 2011

Cateva bancuri

   Un om avea un caine slab cu care se plimba pe strada; se intalneste cu un om cu caini lupi care-i spune:
-Da-te la o parte ca dau cainii pe tine!!
-Nu vreau!!
Atunci omul da drumul la lupi dar cainele slab ii mananca de vii.
-Ce rasa-i cainele tau?
-Nu stiu ! Mi l-a trimis mama din Africa si avea mult par la gat si l-am tuns!



- Cum iti dai seama daca vaca ta este nebuna?
- O duci la pascut. Vaca normala paste iarba. Vaca nebuna o fumeaza.



O vulpe se plimba prin padure si cauta ceva de mancare. Dintr-un tufis se aude la un moment dat -Cucuriguuuuuuuuu-. Vulpea fericita asteapta sa vada de unde se aude sunetul. Din tufis se aude din nou -Cucuriguuuuuuuu-. Vulpea sare in tufis si timp de 15 minute se aud tot felul de zgomote ciudate, dupa care ursul iese din tufis, incheindu-se la pantaloni si cugetand cu voce tare:
- Ehee, ce bine e sa sti o limba straina in zilele de azi!



- Domnule doctor, cred ca eu vorbesc in somn.
- Ce va face sa credeti asta?
- Pai in fiecare dimineata ma scol ragusit!



La psihiatru:
- Povesteste-mi totul in ordine cronologica. Ce-ai facut prima data?
- La inceput am creat cerul si pamintul... Pe urma am inceput sa am necazuri...



- Dom- doctor, sa stiti ca barbatul meu ma inseala!
- De unde stiti?
- Am patru copii si nici unul nu seamana cu mine...



- Suferiti cumva de vise erotice? intreaba doctorul un pacient.
- Nu sufar, domnule doctor. Chiar imi fac placere!



Unul beat reazema un felinar. Altul, tot beat, aratind felinarul, il intreaba:
- Ce-i asta, domnule? Luna sau soarele?
- Nu stiu, dom-le, ca eu nu-s de prin partea locului...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu