joi, 20 octombrie 2011

Niste Bancuri

Cum recunosti un iepure zburator. Are un uliu pe spate.

 - Azi noapte te-ai prefacut?
 - Nu. Chiar dormeam.

Ce face barza dupa ce aduce copiii.
Se face mica si se baga in pantaloni.

Canibalul catre copiii sai:
 - Sa fiti cuminti de anul acesta, ca daca nu vine Mos Craciun, nu o sa avem cu ce face friptura de Craciun.

O femeie catre barbatul ei.
 - Uite sunt imbracata in hainele Evei.
 - Nu puteai sa le mai calci si tu?..intreba barbatul.

Bula veni cu papagalul la scoala. Aici doamna profesoara il intreaba.
 - Bula cum de ai venit cu pasarea la scoala?..stii doar ca nu ai voie.
 - Da stiu, dar azi dimineala l-am auzit pe tata spunandu-i lui mama in baie..
 - Dupa ce pleaca copilul iti nenorocesc pasarica!

Seara barbatul isi etala muschii in fata sotiei.
 - Uite draga..100 kg dinamita!
 - Pacat ca e cam mic fitilul... spuse sotia

De ce fetele coboara privirea cand primesc o declaratie de dragoste.
Ca sa verifice daca e chiar adevarata.

La piata, Gheorghe vinde cocosul.
 - Cat ceri pe el? ..intreba un client
 - 300 sute de lei..
 - Dar gainile le calca?
 - Calca gainile, ratele, gastile, curcile, calca si cainele si porcul.
 - Atunci de ce il vinzi?
 - De la o vreme se uita lung si la mine.

Draga mea. Daca tu pe criza asta ai invata sa gatesti, am concedia bucatareasa.
Dragul meu. Daca tu pe criza asta ai invata sa faci sex, am concedia soferul.

Un parlamentar iese pe hol si se plimba. In timp ce se plimba se intalneste cu altul. Si il intreaba:
 - Nici tu nu ai somn?

Un politist observa un betiv care incerca sa urce la volan. Si il intreba.
 - Chiar intentionezi sa sofezi in halul asta?
 - N-am de ales. Nu vezi ca nu-s in stare sa o iau pe jos?

Doi betivi ies dintr-o carciuma. Unul zice:
 - Am uitat sa ma pis.
 - Nu-i nimic te invat eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu