miercuri, 2 noiembrie 2011

Bancuri bune III



Un urs si un iepure se afla in arestul politiei. Cum stateau ei pe ginduri, in celula e bagata si o camila. Iepurasul se uita lung la ea, se scarpina intre urechi si zice catre urs:
-Batrine, am incurcat-o, astia au mina grea!... Uite-n ce hal l-au adus pe calu' asta! 


Cica odata un carutas mergea pe un drum...
- Diiieee!!
La un moment dat vede un crocodil venind spre el:
Crocodilul: - Buna ziua carutasule. Ce mai faci?
Carutasul: - Doamne fereste... N-am mai vazut crocodil vorbitor.
Da calul: - Nici eu.




O familie de crocodili traia pe malul unui riu din Angola si avea doi pui. Crocodiloaica ii invata sa inoate, iar crocodilul le aducea hrana. Intr-o noapte, cei doi pui tresar din somn si incep sa strige :
- "Jos segregatia rasiala !", "Traiasca libertatea negrilor !",
- "Traiasca Patrice Lumumba !"
Dupa ce i-au potolit si i-au culcat din nou, crocodiloaica il cearta pe crocodil:
- Ti-am spus sa nu le mai dai copiilor sa manince partizani ca vezi ce urmari sint!


Un hot intra noaptea intr-o casa unde proprietarii erau plecati. Cum tocmai baga banii in sac aude o voce: "Isus te priveste!" Se uita el in toate partile si nu vede nimic. Mai incolo baga bijuteriile in sac si iar aude o voce: Isus te priveste!" Se uita hotul si vede un papagal. Papagalul ii zice "Pe mine ma cheama Moise da sa stii ca Isus te priveste". Hotul rade si intreaba" Ce tampit isi boteaza papagalul Moise?" Papagalul: "Acelasi tampit care si-a botezat dobermanul Isus."


2 rime la o cafea: 
-unde ti-e draga barbatul? 
-la pescuit! 


Sotul pe patul de moarte: 
- Iubito, trebuie sa stii ceva. 
- Ce, draga? 
- Te-am inselat cu fata de la magazinul de bijuterii. 
- Stiu, iubitule, de-aia te-am otravit.


Sotul spune sotiei: 
As vrea sa ma duc unde nu am mai fost niciodata si sa fac ceva ce nu am mai facut niciodata! 
Sotia ii raspunde: 
Du-te in bucatarie si spala vasele!


Doua bune prietene stau de vorba:
-Tu! inchipuieste-ti ca am gasit niste jartiere in buzunarul lui barbatu-meu.
-Asta-i culmea. Eu nu port niciodata jartiere...


I: Ce facea Mesterul Manole cand o zidea pe sotia lui Ana?
R: Body-building.


I: Cand e singurul moment cand un barbat se gandeste la o cina cu
lumanare pe masa?
R: Cand se ia curentul.


I: Care este diferenta dintre o amanta si o sotie?
R: 30 de kilograme.


I: De ce au prezervativele ambalajul atat de greu de desfacut?
R: Ca sa mai ai timp sa te rasgandesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu