joi, 9 februarie 2012

Bancuri cu Ion si Maria

Ion, mandru fecior, isi cumpara pantofi noi de la oras. Ii lustruieste frumos si merge la disco.
O ia pe Vasilica la dans, si dupa ce se tot uita o vreme la pantofi, ii zice:
-Vasilico, tu ai chiloti albi!
-Cum indraznesti?! Porcule, nesimtitule, du-te naibii! si-i trage doua palme.
Sta Ion o vreme si o ia pe Floare la dans. Danseaza cu ea, se uita non-stop la pantofi, si BOMBA:
-Floare, tu ai chiloti roz pe tine!
-Ioane, cum indraznesti? Nesimtitule, porcule, ticalosule! si paf, paf ii trage doua palme!
Nu se lasa Ion si o ia pe Maria la dans. Danseaza cu ea ce danseaza, se uita la pantofi, mai danseaza cu ea, iar se uita la pantofi.
Intr-un final, cu juma- de gura:
-Marie, tu ai chiloti negri !
-Ha, Ioane, ti-am facut-o, ca n-am chiloti pe mine!
-Vai, atunci m-am linistit: credeam ca mi s-or crapat pantofii!    

   Ion se duce la popa satului.
-Stii parinte, uite , ne-am luat io cu Marie.
-Ooo, felicitari, zice popa. Pot sa va ajut cu ceva?
-Apai stii parinte, io nu prea stiu ce sa fac...
Popa incurcat se uita afara si-i vine ideea:
-Uite Ioane cainii aia in drum, faci ce fac si ei!
Se uita Ion si pleaca multumit. Peste cateva zile se intilneste popa cu Ion.
-No, Ioane, cum o fost, bine?
-Bine o fost parinte, zice Ion multumit, mai greu o fost pana am scos-o pe Marie in drum.

-Marie, tie ti-ar placea sa fii barbat?
-Da, mai Ioane! Dar tie?       

Ion urmeaza sa se-nsoare. Taica-sau il ia deoparte, si-l instruieste:
-Vezi, tata, trebuie s-o pui sa se dezbrace, sa dea jos budigaii, etc...
In fine, vine noaptea nuntii.Ion se rasteste la Maria:
-Dezbraca-ta, fa!
Maria:
-Aoleu, mi-e rusine,etc.
-Dezbraca-te ca bag cutitu ista-n tine!
Maria se dezbraca.
-Asa, acu da jos budigaii!
-Vai,vai...
Speriata, mireasa da jos budigaii Ion ii cerceteaza pe toate partile:
-Ce naiba, mi-o zis tata ca aici trebuie sa fie o gaura..

Ion vine la Maria in vizita cu un buchet enorm de flori. Se aseaza ei la masa, discuta, totul e numai lapte si miere ...Dupa masa, Maria se ridica incet ...,se dezbraca...se aseaza pe pat...
-Ioane...scump...e,...aahh...uite-o, asta este pentru florile tale...
-Mario, dar era suficienta si o vaza...       

Epitaf pe piatra funerara a lui Ion:
-Marie, acum ma crezi ca eram bolnav!-

Intr-o zi, Ion vine grabit la Maria si ii spune:
-Marie, dezbraca-te si vino repede in pod!
Maria raspunde:
-Ioane, doar stii ca nu pot cat timp copii sunt acasa.
A doua zi la fel. A treia zi tot la fel. A patra zi, Maria se hotaraste sa-l urmeze pe Ion in pod. Ion spune:
-Marie, dute repede si te baga sub patura.
Maria se duce sub patura iar apoi vine si Ion. Maria bucuroasa il intreaba pe Ion:
-Si acum ce facem?
Ion:
-Vino mai aproape ca vreau sa-ti arat ceva. Ia uite ce ceas cu fosfor mi-am luat.       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu