sâmbătă, 23 iunie 2012

Bancuri, bancuri

La un bal, se duce unu' la o tipa:
- Papusa, dansezi?
- Da, sigur.  
- Pai, atunci lasa-ma pe mine sa stau pe scaun.


 D-le Bush, aveti dovezi ca Irakul are arme de distrugere in masa?
- Sigur, am pastrat chitantele!


Ministrul Finantelor si Ministrul Economiei servesc un aperitiv la bufet. Dupa un timp, primul zice:
- Mai luam ceva?
- De la cine?


Badea Gheorghe a mers la Parlamentul Romaniei cu bicicleta si o lasa in fata parlamentului. Dupa cateva minute vine un gardian la el si ii zice: Bade nu iti poti lasa bicicleta in fata parlamentului pentru ca pe aici trec ministii si presedintele.
La care badea Gheorghe ii zice: Nu te teme ca am legat-o cu lacat...


I-am zis medicului ca mi-am rupt piciorul in 2 locuri si el mi-a zis sa nu mai merg in acele locuri!


Dintr-un articol de ziar: ''Aseara pe autostrada soferul Ionescu Ion, de meserie politist, s-a uitat cu o bricheta aprinsa in rezervorul masinii, ca sa vada daca mai are benzina. MAI AVEA!''


1981: 1. Printul Charles se casatoreste.
2. Liverpool castiga Cupa Europeana.
3. Papa moare.
2005: 1. Printul Charles se casatoreste.
2. Liverpool castiga Cupa Europeana.
3. Papa moare..
CONCLUZIE:
Daca Printul Charles se mai casatoreste o data si Liverpool ajunge iar intr-o finala europeana ar fi bine sa-l anunte cineva pe Papa.



Merge un om la frizerie sa se barbiereasca. Si ii spune barbierului ca niciodata nu a putut fi bine ras pe obraji.
- Nici o problema, spune barbierul scotand o bila mica, de lemn, dintr-un sertar.
- Luati in gura bila asta si tineti-o intre gingii si obraz. Omul face asta si capata cel mai fin barbierit din cate a simtit vreodata. Apoi intreaba:
- Si daca inghiteam bila?
- Nici o problema, o aduceati a doua zi inapoi, la fel ca toti ceilalti clienti...!



Un tip iesit dintr-un restaurant select, mergand pe drum spre casa vede la un moment dat un tigan intr-o gradina pe care-l intreaba:
- Ce faci tigane acolo?
Tiganul: Apai, domne draga, uite cosesc niste iarba sa duc la familia mea sa mancam si noi ca suntem saraci lipiti pamantului...
Tipul: Mai tigane, hai maine seara la mine sa mananci!
Tiganul: Apai domne draga, dar si copii mei tre sa mance......
Tipul: Nu-i bai, adu-i si pe ei!
Tiganul: Apai, domne draga, si copii copiilor mei tre sa mance...
Tipul: Nu-i bai, cu cat mai multi cu atat mai bine, ca am iarba din gradina inalta de 1 metru!



Petre, cioban de meserie, e în armată. El trimite soţiei un plic în care era un desen. Pe foaie erau desenate o floare, doi copii, o fântână, un soare şi o babă. Soţia a descifrat desenul:
“Floareo, ai grijă de copii să nu cadă în fântână, ‘tu-ţi soarele măti!”




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu