marți, 24 iulie 2012

Bancuri savuroase

Eram afară când şeful şi-a parcat BMW-ul nou nouţ şi i-am spus:
- E tare, rău, maşina asta şefule!
- Ei bine, mi-a spus în timp ce o admiram, dacă o să faci eforturi, munceşti din greu şi o să stai peste program…la anul o să am una şi mai tare!


Profesorul: – Cum se numesc ultimii dinţi care apar în gură?
Elevul: – Proteză, domnule profesor!


Bulă vrea să trimită un plic în Franţa şi se duce la poştă.
Vânzătoarea: Par avion?
Bulă: Nu păreţi avion… mai degrabă paraşută!


Două beţe de chibrit, unul ars şi celălalt întreg stăteau pe o cutie. Cel ars, încovoiat, se tăvălea de durere… Celălalt îi zice:
- Ţi-am zis să nu te mai scarpini în cap!


Proaspăt căsătorită, o fată se plânge mamei că soţul i-a facut o vânătaie serioasă sub ochi.
- Sunt surprinsă! Eu îl ştiam plecat în delegaţie, zice mama.
- Şi eu!


Am găsit un iPhone de dimineaţă la metrou. Am căutat prin agendă şi am sunat la numărul salvat „acasă“:
- Bună ziua! Am găsit telefonul acesta în metrou de dimineaţă!
- E fantastic, îmi spune vocea de la celălalt capăt al telefonului.
- Da, ştiu, îi spun, am sunat să îmi spuneţi şi mie cum îi reglez camera foto…


L-am scos pe finul meu astăzi pentru prima dată la o bere! Am comandat Ursus însă lui nu i-a plăcut şi am băut eu şi berea lui. A doua oară am încercat cu Carlsberg însă nici asta nu i-a placut, aşa că am băut-o tot eu. Am continuat cu vodcă, coniac iar până am ajuns la whisky eram atât de beat încât nici nu mai puteam să-l legăn în carucior!

La spital o tânără foarte frumoasă aşteaptă în hol, pe un pat rulant, să fie condusă în sala de operaţie, pentru o mică intervenţie chirurgicală. Este puţin îngrijorată, cu atât mai mult cu cât orele se scurg şi nimic nu se întâmplă.
Într-un final, un tip îmbrăcat în alb din cap până-n picioare se apropie, ridică cearceaful care o acoperea şi îi examinează corpul gol, din cap până-n picioare. După aceea pune cearceaful la loc şi se îndepărtează puţin pentru a discuta cu alte “halate albe”.
Un al doilea om din grupul celor îmbrăcaţi în alb se apropie, ridică cearceaful şi o examinează, după care pleacă şi când un al treilea halat alb se apropie şi ridică cearceaful pentru a o examina, femeia i se adresează îngrijorată:
- Am înţeles că e nevoie de mai multe examinări, dar până la urmă când mă operaţi?
Omul în halat alb ridică din umeri:
- Habar n-am! Noi suntem aici să vopsim holul.


O femeie trebuia să treacă noaptea prin cimitir, însa îi era frică. La un moment dat vede un tip care venea în întâmpinare şi-l roagă s-o conducă. Merg împreună… omul spune bancuri… femeia râde… La un moment dat femeia spune:
- Ce bărbat amuzant sunteţi!
- Ehei, să mă fi văzut când eram în viaţă!


Două blonde:
- Fată, a picat Eminescu la BAC!
- Lasă fată că ia la toamnă…


După bacalaureat, în capitală, s-au depus aproximativ 4000 de contestaţii la Bacalaureat. S-ar fi depus mai multe, dar cei mai mulţi nu ştiau să scrie.

Un beţiv rezemat de stâlpul din faţa blocului răsfoieşte agenda telefonului în plină noapte şi sună:
- E acasă soţul?
- Da! la celălalt capăt al firului.
Sună la alt număr:
- E acasă soţul ?
- Da!
Şi tot aşa, până una zice că nu-i acasă soţul. La care beţivul:
- Coboară atunci, să vezi dacă-s eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu