vineri, 6 iulie 2012

Paseste descult

Ne-am invatat sa fim incaltati tot timpul. Ne deranjeaza sa pasim desculti prin iarba sau pe pamant. Din cauza mizeriei de pe strazi sau din zonele verzi (de care tot noi suntem responsabili) nu ne prea convine sa pasim desculti. Dar ar fi extraordinar pentru organismul nostru daca am sta cu picioarele goale pe pamant sau iarba. Si asta datorita magnetismului Pamantului. Magnetismul Pamantului ne poate ajuta in lupta noastra cu bolile. Nu stiu daca stiti dar atunci cand pasim desculti pe Pamant ne incarcam cu energie. Si asta datorita faptului ca noi si Pamantul ca entitate suntem interconectati. Suntem fiii Pamantului iar el ne hraneste cu energie permanent. Adevarat ca iarna sau in zilele friguroase nu putem sa pasim descult, dar vara nimic nu ne poate sta in cale, decat pantofii la moda din ziua de azi. Este indicat sa pasim desculti prin iarba si prin nisip sau prin apa marii. Daca veti fi atenti la corpul vostru si la ce simtiti veti fi surprinsi sa constatati ca picioarele devin mai viguroase si ca va incarcati cu energie benefica. Nu lasati nimic sa stea intre Pamant si voi, interconectati direct cu el si nu veti regreta.

Un comentariu:

  1. Eu nu m-am învăţat niciodată să merg încălţat. Mergeam, că "trebuia", la şcoală sau la facultate. Iar apoi, la servici. Dar aşa, în general, eu numai DESCULŢ mă port. Cam 95% din an.

    RăspundețiȘtergere