sâmbătă, 7 iulie 2012

Putin umor

Sună cineva la uşa unui apartament. Un tip deschide şi vede o doamnă care întreabă:
- Dumneata ai salvat ieri un băiat pe lac de la înec?
- Da, eu…
- Şi şapca unde e?


Prietena mea blondă a încercat să cumpere ceva online ieri.
Ştie cineva cum pot să scot cardul de credit din unitatea pentru dischete?


Un beţiv strigă:
- Unde sunt?
- Pe strada Unirii.
- Lasă detaliile! În ce oraş?


La şcoală învăţătoarea către Bulişor:
- Dacă îţi dau doi iepuri şi înca doi iepuri şi încă doi iepuri, câţi iepuri vei avea Bulişor?
- Şapte, doamna învăţătoare!
Profesoara nervoasă:
- N-ai înţeles Bulişor, fii atent: dacă îţi dau două mere şi încă două mere, şi încă două mere, câte mere vei avea Bulişor?
- Şase doamna învăţătoare!
- Păi vezi, şi atunci de unde ţi-a dat ţie şapte iepuri?!
- Păi mai am unul acasă doamna învăţătoare!


Vreau să mor liniştit în timp ce dorm, la fel ca bunicul meu şi nu ţipând de groază… ca pasagerii lui!

Familia a hotărât să nu îl mai lase pe Adrian Năstase să joace la loz în plic… Le este teamă ca nu cumva să nimerească un loz cu mesajul “mai trage o dată”.

Îmi amintesc cum pentru prima dată m-am dezbrăcat în faţa unei femei… Ea a strigat iar eu am fost aruncat afară din autobuz!

Etichetele de pe unele produse sunt de-a dreptul ridicole. Am cumpărat un parfum pe care scria: “Evitaţi contactul cu ochii”.
Prea târziu, deja citisem…


Culmea adolescentului rebel: să locuieşti singur şi să fugi de acasă!

Chelnerul:
- Am picioare de broască, creier de porc şi ficat de pui.
Clientul:
- Mie să-mi dai un sandwich cu brânză pentru că nu mă interesează ce boli şi ce probleme ai tu!


Doi colegi de clasă:
- Ce-ai scris la BAC la română?
- Nimic, am dat foaia albă!
- Bă, eşti nebun?! Or să zică ăştia că am copiat unul de la altul!


Dovada supremă că există fiinţe inteligente şi în afara Pământului este că încă nu au încercat să ne contacteze.

E un lucru bun să laşi băutura, e însă mult mai rău să nu-ţi mai aminteşti, unde!

Dacă tot nu participă la Euro 2012, jucătorii naţionalei au fost astăzi în vizită la un orfelinat:
- Ţi se rupe inima când le vezi chipurile triste şi fără speranţă,… a spus Florinel, un băieţel de şase anişori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu