joi, 20 septembrie 2012

Bancuri savuroase

Un tip ajunge acasă mai devreme şi îşi surprinde nevasta cu un alt tip:
- Uite ce e dragă, eu sunt un om răbdător, dar…
Celălalt tip îl întrerupe gâfâind:
- Dacă zici că eşti răbdător, nu mai stai şi tu vreo cinci minute pe hol?

 - Îmi este cu neputinţă să vă căsătoresc, explică ofiţerul stării civile. Mireasa nu are decât 17 ani şi ai nevoie de consimţământul tatălui!
La care ginerică răspunde:
- Păi cine credeţi că e individul care stă lângă uşă cu puşca în mână?!

  Priveşte, iubitule, cum ne înfăşoară în culoarea poeziei acest apus mirific de rubin…
- Mişto, fă.

 Urăsc misoginii. De exemplu, eu consider că toate femeile trebuie să fie egale… între ele.

 Nevastă-mea stătea pe canapea plângând în hohote, pentru că tocmai murise soacră-mea.
- Aş vrea să-i mai aud vocea măcar o dată,… îi zic eu.
- Lasă-mă în pace! a strigat ea.
- De ce?! o întreb.
- Ai ascultat mesajul de pe robotul telefonic de 25 de ori, în timp ce striga disperată după ajutor!

 Un preot stătea lângă un om pe patul de moarte:
- Strigă acum cu putere că te lepezi de Satana, să se ştie că nu ţi-e frică!
Nici-un răspuns.
- Strigă fiule, cu toată forţa!
Linişte…
- De ce nu strigi că te lepezi de Diavol?!
- Până nu aflu în ce direcţie mă duc, nu vreau să supăr pe nimeni!

 O domnişoară foarte elegantă, parfumată, într-un vagon plin cu ciobani:
- Nu vă miroase a Channel?…
La care unul dintre ciobani:
- Ba da, domnişoară, ne miroase ş-a niel ş-a oaie…

 n bărbat întreabă la Radio Erevan:
- Se poate face sex într-o zi de doliu național?
Răspuns:
- Da, se poate, dar numai cu soția, ca să fie trist.

 - Ioane, vaca ta fumează?
- No, da cum să fumeze vaca?
- Atunci, mă, ţi-o luat foc grajdul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu