miercuri, 10 octombrie 2012

Exista viata dupa moarte

Cel putin asa ne spune neurochirurgul Eben Alexander care s-a imbolnavit de o forma grava de meningita in 2008 si timp de 7 zile a fost in moarte clinica. Fiind ajutat de catre medicii de la spitalul Virginia, SUA, Eben si-a revenit  si a putut sa isi povesteasca adevarata "odisee" prin care a trecut in spatele cortinei mortii.
"A fost ca o adevarata odisee. Am ajuns intr-un loc in care erau peste tot in jurul meu fluturi si nori pufosi, iar pe fundal rasuna un cantec care imi crea o stare de relaxare si de bucurie. La un moment dat am fost intampinat de o fata tanara, frumoasa si cu ochii albastri, care a stat alaturi de mine in tot acest timp", marturiseste doctorul.
Pana sa ajunga in moarte clinica barbatul nu a crezut niciodata in posibilitatea existentei de dupa moarte, dar trairile pe care le-a avut in acele sapte zile i-au schimbat total perceptia pe care o avea despre natura realitatii.
"Stiu ca descrierea mea pare desprinsa dintr-un film de la Hollywood, insa vreau sa le spun persoanelor sceptice ca ceea ce traiam era real si nu o simpla fantezie. Aceasta experienta m-a apropiat de Dumnezeu si m-a facut sa inteleg ca ne iubeste pe toti neconditionat", incheie Eben.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu