vineri, 19 octombrie 2012

Miracolul vegan

Are 73 DE ANI si arata SPECTACULOS: "Ma simt de parca as avea 20" Secretul INCREDIBIL al tineretii acestei femei: VIDEO La 73 de ani pe care ii are Miki Kirk arata senzational. Este supla avand forme corporale care ar face invidioasa si o fata de 20 de ani. Secretul ei il reprezinta dieta vegana. Dieta vegana a inceput sa fie din in ce mai des utilizata de catre tot mai multi oameni si se prefigureaza a fi principalul fenomen alimentar in viitor."Mi-am dat seama ca nu trebuie sa omor un animal ca sa traiesc. A fost ceva spiritual. Intodeauna am mancat sanatos insa sa fii vegetarian nu este mereu sanatos. Acum 3 ani am devenit vegan si am simtit o diferenta uriasa. Nu am mai avut probleme cu tensiunea si nici dureri. Am simtit ca imi creste energia si am simtit o imbunatatire a sanatatii", povesteste Miki."Ma simt de parca as avea 20 de ani. Nu iau niciun fel de suplimente", mai spune Miki, care iubeste sa faca miscare. 
Miki Kirk practica yoga care ii completeaza stilul de viata sanatos, merge mult pe jos si in weekend face catarari. Aceasta mai detine un site unde isi vinde cartile pe care le-a scris si impartaseste tuturor secretele unei vieti sanatoase.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu