miercuri, 9 ianuarie 2013

Bancuri vesele

Se intalnesc doua babute:
- Eu mi-am schimbat doctorul ginecolog, e unul tanar si frumos, zambeste si e foarte dragut cu mine.Tu ai ramas cu cel vechi, nu?
Babuta ii zice:
- O fi el ramolit, da’ stii ce ii tremura mana…!


Un beţiv mângâie capul unui camarad de cărat pahare la gură chel şi-i spune:
- Auzi? Capul tău seamănă la pipăit cu fundul nevestei mele.
Chelul îşi mângâie capul şi spune:
- Tu ştii că ai dreptate?!


Un batrân de 75 de ani, merge la spital sa faca o analiza a spermei.
Doctorul îi da un borcan si-i spune:
- Ia borcanul asta si vino cu analiza mâine!
A doua zi, bätrânul apare, cu borcanul la fel de curat si gol ca ziua
trecuta. Doctorul întreaba ce s-a întâmplat, iar btrânul explica:
- Stiti, doctore, uite ce-am patit: Prima data am încercat cu dreapta,
apoi cu stânga si nimic. Apoi am chemat-o …pe nevasta-mea. A încercat
si ea si cu mâna dreapta, si cu mâna stânga, apoi cu gura: prima data cu
proteza, apoi fara proteza si tot nimic.
Apoi am chemat-o pe vecina de alaturi: a încercat si ea si cu amândoua
mâinile si cu gura si tot fara rezultat.
Doctorul era socat:
- Ai chemat-o pe vecina….????, iar batrânul raspunde:
- Da, si oricât ne-am chinuit, n-am reusit sa deschidem borcanul!


Un ardelean intra intr-un bar
la New York . Barmanul il ia tare, din prima si ii spune ca in acest bar se bea numai pe pariu.
- Domnule, pun pariu cu tine ca nu poti sa bei o sticla de Whisky in 30 de minute.
Ardeleanul isi cere scuze, iese din bar si apare peste 10 minute inapoi, pune banu pe tejghea si accepta provocarea. Barman-ul ii da sticla, ardeleanul o termina in 10 minute. Barmanul, stupefiat.
- Domnule, dar n-am crezut ca asa ceva e posibil. N-am crezut ca sunteti instare de asa ceva. Nimeni nu a mai reusit!
Ardeleanul:
- Nici io n-am crezut, da m-am dus la baru de vis-a-vis sa verific!


- Tu mamă, ştii ceva? Eu am făcut dragoste cu toţi vecinii. Acum putem să ne mutăm în alt cartier ?
Maică-sa îi trage o palmă şi-i zice:
- Ai 16 ani şi deja ai început să-mi vorbeşti cu “tu”?!


Aflati in luna de miere. Mary si Bob stateau in patul de sus al unei cusete si fata ii tot repeta: 
- Oh Bobby, nici nu imi vine sa cred ca suntem casatoriti! 
Dupa cateva ore din patul de jos se aude o voce somnoroasa: 
- Pentru Dumnezeu. Bobby, convinge-o odata- vrem si noi sa dormim!


O tanara nevasta ii marturiseste prietenei ei: 
- Cred ca vreau sa-mi omor barbatul, dar nu stiu cum. 
- Stii cum? Am citit eu intr-o carte: fa multa dragoste cu el. Epuizeaza-l. O sa il slabesti si pana la urma o sa-si dea duhul. Dupa cateva luni, prietenele se intalnesc din nou. Sotia arata jalnic, in schimb sotul parea destul de fericit. 
- Ce mai faci?, o intreaba prietena. 
- Eu ca eu, ii zice ea la ureche, dar uita-te la prostul asta, habar n-are ca e pe moarte!


La un bal, se duce unu' la o tipa:
- Papusa, dansezi?
- Da, sigur.
- Ok, atunci lasa-ma pe mine sa stau pe scaun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu