sâmbătă, 9 martie 2013

Fascinant - Mărturisirile unui fost ofiţer FBI despre viziunea unei legiuni de ingeri... Video

Pe 11 septembrie 2001 in SUA, New York ceva tragic s-a intamplat. Cele doua turnuri gemene, World Trade Center, au fost doborate de catre niste teroristi (teroristi inventati), provocand panica, moarte si multa suferinta.
Un fost agent FBI, Lillie Leonardi, retras tocmai din cauza stresului post-traumatic legat de rolul sau de dupa atentatele teoriste, ne spune o poveste tulburatoare in legatura cu aceasta tragedie. „Am ajuns la locul catastrofei şi am văzut o legiune de îngeri ce vegheau locul accidentului”, scrie Lillie în cartea "In the Shadow of a Badge: A Spiritual Memoir".
Lillie ne mai spune ca:„Am început să văd ceva ca nişte lumini diafane şi a fost un fel de ceaţă si era pentru prima dată când am văzut, erau nişte îngeri acolo. Si nu am spus nimic colegilor, deoarece vă puteţi imagina: dacă aş fi zis „am văzut doar îngeri la locul accidentulu”, superiorii mei ar fi spus că mi-am pierdut minţile şi m-ar fi dat afară".
Fostul ei sef a spus ca nu se indoieste de spusele acesteia. "Eu o cred. Ştiu ca este o persoană întreagă la minte, aşa că nu am de gând să mă îndoiesc de ceea ce spune că a văzut" a declarat Kenneth McCabe, seful departamentului din care facea parte Lillie Leonardi.
Ce este tulburator in acest caz si face ca aceste declaratii sa fie luate in seama este faptul ca sunt similare cu declaratiile a mai multor oameni prezenti la fata acestei tragedii printre care pompieri, politisti si chiar oameni de rand.
In acea zi ceva tulburator s-a intampla, asa ca tot Universul a fost partas la tragedia unei natiuni intregi.

sursa: http://www.evz.ro




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu