joi, 25 aprilie 2013

Atentatul de la Boston - Conspiratie impotriva poporului american?

Atentatul de la Boston a starnit furie in randul americanilor, dar si a oamenilor din intreaga lume. Un maraton ce trebuia sa fie o sarbatoare a sportului a devenit o drama. Mai multi sportivi, cat si spectatori au murit in urma acelor explozii sau au fost afectati pe viata.
Oamenii au cerut imediat prinderea acelor vinovati si judecarea lor. Iar autoritatile au identificat imediat suspectii printr-o operatiune foarte ampla. Suspectii s-au dovedit a fi niste ceceni nervosi. Nervosi si suparati... pe ce?
Inca nu stim motivul pentru care asemenea oameni "fara suflet" au facut  un asemenea atentat. Vazand de la distanta acest atentat te gandesti ca SUA este un adevarat magnet al atentatelor. Dar cercetand mai in amanunt acest eveniment incepi sa observi "scheletii din dulap".
La fel ca in cazul atentatului de la 11 septembrie 2001 "capul rautatilor" a fost racolat de serviciile secrete americane si sponzorizat de acestia in razboiul contra rusilor din Cecenia. Toata aceasta teorie vine in urma prezentarii unor rapoarte intocmite de colonelul Grigori Cianturia.
Cum eu nu cred in coincidente am facut legatura in acest caz si cu mama unuia dintre atacatori. Zubeidat Tarnaeva sustine ca fiul ei cel mare, Tamerlan, ucis intr-o confruntare cu politia, era urmarit de FBI dinainte de atacuri.
"Îl monitorizau. Știu asta pentru că vorbeam cu ei. Veneau la casa noastră, au venit de două-trei ori", a mai spus femeia. Aceasta mai afirma: "Ceea ce s-a întâmplat este un lucru teribil. Dar știu că cei doi copii ai mei nu au nimic de-a face cu asta. O știu, sunt mama lor, îmi cunosc copiii".
In ceea ce priveste fotografiile care ii surprind pe cei doi la locul atentatului Zubeidat Țarnaeva crede că totul este o înscenare, iar fiul său Tamerlan este încă în viață. "Cineva a făcut asta, nu copiii mei. Cineva a înscenat asta. Oricine este mort acolo, nu e fiul meu. Cadavrul este pe jumătate cât fiul meu, nu este el!", a afirmat femeia în interviu.
Nu sunt un conspirator de felul meu dar cand vad "lucruri putrede" nu pot sa nu le remarc. Sunt prea multe "mizerii" in acest atentat. Mizerii ce mai fac sa cred ca atentatul nu are nimic de-a face cu ceea ce ni se spune la TV.

Oare ce scop real a avut acest atentat... sunt sigur ca in cel mai scurt timp o sa il vedem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu