miercuri, 29 mai 2013

Neale Donald Walsch - Scopul nostru divin

Nu am inteles pana am implinit 50 de ani ca scopul vietii mele este sa ma creez din nou, devenind urmatoarea mare versiune a celei mai marete viziuni pe care am avut-o vreodata cu privire la Cine Sunt. Nu am stiut ca fiecare actiune este o actiune de autodefinire.
Cand l-am intrebat pe Dumnezeu, in clipa celei mai mari si profunde dureri, de ce viata mea nu mergea, Dumnezeu mi-a spus: "Este simplu. Crezi ca viata ta se rezuma la tine".
Am ajuns astfel sa inteleg ca viata mea nu are nimic de-a face cu mine, ci mai degraba cu aceia pe care i-am afectat in vreun fel - si cu felul in care i-am afectat. As fi dorit sa-mi fi spus cineva lucrurile acestea cu 30 de ani mai inainte...
Nu stiam ca sunt sfant. Un aspect sacru al Sacrului insasi. Credeam ca sunt nimic, mai mic decat un fir de praf pe cerul cosmic. Pe urma am descoperit Cine Sunt Cu Adevarat - cine suntem cu totii si ce cautam cu totii aici. Iar apoi totul s-a schimbat in viata mea.
Am descoperit ca mai inainte nu stiam nimic despre adevarurile reale ale vietii. Credeam ca viata inseamna sa-ti iei masina, sa-ti iei iubita, o slujba, o diploma, o sotie, copii, casa, o marire de salariu, o masina mai buna, o slujba mai buna, o casa mai mare, sa ai par grizonat, sa ai nepoti, sa-ti iei birou la ultimul etaj si pe colt, ceasul de pensionare, pensia, bilete pentru croaziera, un apartament in locul casei, o boala, sa ai mila si sa-ti iei naibii valea de-aici.
Vreau sa spun ca asta credeam ca inseamna viata.
Mai tarziu in viata am aflat ca ma aflam pe Pamant cu o misiune divina, ca slujeam un scop al sufletului si ca imi irosisem 98 la suta din timp cu 98 la suta din lucrurile care pur si simplu nu conteaza.
Acum stiu mai bine. Cum obisnuia tatal meu sa spuna: "Batran asa de repede; destept asa de tarziu". Si cum spunea mama mea: "Mai bine mai tarziu decat niciodata".
Exista lucruri pe care majoritatea dintre noi nu le inteleg despre noi insine si despre cine suntem, lucruri a caror intelegere ne-ar schimba viata in bine pentru totdeauna? Desigur ca exista.

fragment preluat din cartea: "Furtuna de dinaintea linistii" - Cartea I din seria Conversatii cu omenirea de Neale Donald Walsch


Un comentariu:

  1. Il ador pe omul acesta ,a fost primul om dupa 30 care mi-a raspuns la intrebarea:"sunt nebuna ,ca de cele mai multe ori cand vreau sa ma odihnesc simt ca pic intr-un tunel fara fund",dar din pacate inca mai caut raspuns la intrebarea cine sunt eu ,de ce am venit pe pamant si care e calea ce trebuie sa o urmez ?

    RăspundețiȘtergere