miercuri, 5 iunie 2013

Reclama Coca-Cola anti Iluminati ?? - Video... merita vazut

Ce sa mai intelegem din reclamele Coca-Cola, o companie controlata de catre marile corporatii? O noua reclama produsa de Coca-Cola ne uimeste cu mesajul pe care ni-l transmite. Un mesaj care se vrea a fi impotriva celor care ne controleaza de secole.
Clipul publicitar ne arata un baiat care se plimba printr-un birou al unei companii, noaptea tarziu. Acesta aude un scaun care ii spune: "Hei baiete, vino aici. Ia loc. Vreau sa iti spun ceva. Stii cine suntem noi? Noi suntem adevarata putere. Noi suntem centrii de putere ai deciziilor importante. De secole intregi, noi va controlam. La servici, acasa, cand iesiti  pe afara... Noi controlam totul. Noi suntem scaunele. Si acum e timpul sa te controlez pe tine." Baiatul raspunde: "Si daca  noi ne ridicam?" Scaunul raspunde imediat: "Daca va ridicati, noi pierdem." Mesajul de final al clipului publicitar este: "Si daca ne ridicam?"
Este o reclama ciudata care pare sa aiba un mesaj clar adresat omenirii... Daca ne ridicam, ei pierd. Dar cum de o companie care este sub controlul Ocultei Mondiale poate sa ne trimita un asemenea mesaj?

sursa: http://www.lovendal.net


2 comentarii:

  1. Pai or fi vrut sa vada reactia somnambulilor de rand ,sa vada daca dupa decenii de manipulare adevarul mai are vreun efect asupra lor.

    RăspundețiȘtergere
  2. bagamiash pula!!! eu sunt Liberul meu arbitru! ma pish pe noua ordine mondiala pe masoni pe rockfelarieni pe repitalieni pe toti...imi controlez fiecare gand am mai multe ceakre dekt ingerii..sunt peste Zei...sunt eu! Eu si cu mine!!!

    RăspundețiȘtergere