duminică, 10 noiembrie 2013

Spectacol ceresc impresionant - Planeta Venus este mai stralucitoare ca oricand... Video

Zilele astea nu am putut sa trec cu vederea faptul ca planeta Venus este extrem de stralucitoare. Nu am mai vazut-o niciodata asa de mare si de stralucitoare. De multe ori mi s-a parut ca o vad rotunda ca o luna mai mica. De fapt nu cred ca mi s-a parut, chiar s-a vazut rotunda.
Dar nu numai Venusul se vede atat de mare si de clar. Puteti sa vedeti si celelalte stele, mai clar ca de obicei in aceasta perioada.
Daca aveti timp puteti sa calatoriti in afara orasului si sa priviti cerul, nu cred ca veti ramane dezamagiti. In aceasta perioada asistam la un adevarat "regal" al stelelor si planetelor de pe cer.
In aceasta perioada Venusul a starnit si o serie de controverse dar si conspiratii. Stralucirea ei a facut pe unii oameni sa creada ca planeta Venus nu e chiar ea, ci ar putea fi cu totul altceva. Am observat pe net mai multe articole care pun la indoiala faptul ca obiectul ceresc, foarte stralucitor, ar putea fi planeta Venus.
Inainte de a mai dezvolta noi teorii ale conspiratiei nu pot sa nu observ faptul ca stralucirea acestei planete nu am mai remarcat-o pana in acest moment. Cine stie, poate e Planeta X, care a ajuns mai tarziu putin de 2012, Ce sa-i faci - trafic greu :)).


2 comentarii:

  1. Poate va ajuta informatiile din acest film.

    Bob Dean despre Nibiru
    http://www.youtube.com/watch?v=nE2xpxDGQpk&list=PL74B983EF804AFB7E&index=8

    RăspundețiȘtergere
  2. E atat de frumos sa sa privesti spre stele ... :)

    RăspundețiȘtergere