marți, 15 aprilie 2014

Un fost agent CIA declara - Niciun avion nu a lovit de fapt Turnurile Gemene din New-York, la 11 septembrie 2001... Video

Recent am gasit un meterial destul de interesant pe net care ne prezinta o ipoteza destul de plauzibila in ceea ce priveste evenimentul de la 11 septembrie 2001. In articol sunt prezentate declaratiile unui fost pilot ce a activat ca agent CIA.
Explicatiile pe care le-a dat John Lear (fiul inventatorului bombardierului Learjet, Bill Lear), cu privire la evenimentul de la 11 septembrie 2001 sunt destul de socante pentru unii oameni care, chiar cred in varianta unui atentat terorist. Sub prestare de jurământ, John Lear declara că la 11 septembrie 2001, niciun avion nu a lovit Turnurile Gemene din New-York deoarece acest lucru ar fi fost imposibil din punct de vedere fizic. 
Varianta folosita de guvernul SUA este cu atat mai falsa cu cat cele două avioane Boeing 767 (zborurile AA11 şi UA 175) erau conduse în acel moment, după câte ni s-a spus de către mass-media şi de către autorităţile guvernamentale, de niste piloţi complet neexperimentaţi.
Iată ce afirmă John Lear:

Cele două impacturi nu au avut loc, pentru că din punct de vedere fizic acest lucru ar fi fost imposibil, aşa după cum a fost el descris şi aceasta din următoarele motive:

1. În cazul zborului UA 175, care a lovit Turnul de Sud, un avion real Boeing 767 ar fi început să „telescopeze” atunci când botul lui ar fi atins coloanele de oţel ale Turnului, groase de aproximativ 35 de centimetri, care la mijloc aveau 1 metru grosime.

2. Cozile verticală şi orizontală ale avionului s-ar fi separat instantaneu de avion, ar fi lovit „carcasa” blocului şi apoi ar fi căzut la sol; totuşi, nu s-a găsit nici urmă de ele.

3. Motoarele şi-ar fi păstrat forma şi fie ar fi căzut la sol, fie ar fi fost descoperite printre rămăşiţele blocului, după prăbuşirea lui.

4. Niciun Boeing 767 nu ar fi putut atinge viteza de aproape 900 km/h la înălţimea de 300 metri deasupra solului, deoarece compresorul motorului nu este proiectat să accepte presiunea şi volumul aerului pentru această viteză la acea înălţime.

5. Bucata de aşa-zis „fuselaj”, care a fost găsită printre ruine, cu 3-4 hublouri intacte pe ea, este pur şi simplu inconsistentă, având în vedere că avionul ar fi lovit, aşa după cum ni s-a spus, Turnul din oţel cu o viteză de 900 km/h. Tot fuselajul s-ar fi făcut „armonică”.

6. Nicio parte a avionului nu ar fi putut penetra structura masivă de coloane de oţel, groase de aproape 40 de centimetri fiecare, fără ca părţi importante din avion să nu cadă la sol. Ar fi trebuit să fie astfel găsite miezul motoarelor, ce cântăresc aproape 4 tone fiecare şi care nu ar fi avut cum să fie ascunse sau să „dispară”. Cu toate acestea, nu există niciuna dintre aceste dovezi, care ar fi trebuit neapărat să apară după aşa-zisa „lovire” a Turnurilor de către cele două avioane Boeing 767. O astfel de dispariţie completă a lor, după impact, AR FI FOST IMPOSIBILĂ.”


Daca nu au fost avioane, atunci ce au fost acele obiecte care au izbit turnurile? Mai mult ca sigur ca s-au folosit prototipuri asemanatoare cu avioanele de linie (drone) ce au fost construite din materiale speciale si care au reactionat diferit la impact. Impact ce trebuia sa fie devastator si sa produca daune imense cladirilor.. Cladiri care au fost, mai apoi, puse la sol printr-o implozie controlata.

sursa: http://www.edituradaksha.ro/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu