joi, 15 mai 2014

De ce sa nu mergi la razboi!!!

Conflictul din Ucraina pare din ce in ce mai grav iar amenintarile rusesi asupra Romaniei par din ce in ce mai mari. Jocurile de interese primeaza in aceasta perioada in razboiul ucrainean. Jocuri de interese care se doresc a fi decisive in punerea in aplicare a Noii Ordini Mondiale.
Tinerii au inceput sa primeasca acasa ordine de chemare, chipurile, doar pentru o verificare a potentialului uman al armatei care nu are, insa, nicio legatura cu conflictul de langa noi.
Legat de aceasta problematica umana a razboiului am putut sa citesc zilele astea pe mai multe site-uri un text semnat Dan Florin, editor la argesplus.ro. Text ce a fost preluat de foarte multe canale media si de acum pare sa fie putin cam vechi, dar, totusi, am decis sa il public si eu, fiindca merita.

"De luat aminte:
Cica Basescu are pretentia ca, in caz de extrema urgenta, romanii plecati sa munceasca afara sa vina sub arme...
Aia or fi plecat de bine ce le era aici, cu o clasa politica extrem de corupta si cu o saracie lucie? Vorbesc in calitate de fost elev de liceu militar si de om ai caror strabunici, toti patru, au luptat in primul razboi mondial, prefer sa imi tai un picior decat sa plec pe front, aparand interesele companiilor straine, ale statului mafiot, ale miliardarilor de carton si ale beizadelelor lor.
Romania, mie si altora ca mine, nu ne mai apartine de foarte mult timp. Pentru ce as lupta? Pentru privilegiile clasei conducatoare?
Ce mi-a oferit mie tara asta decat posibilitatea de a plati impozite peste impozite si sa muncesc 14 ore pe zi, fara sa am posibilitatea efectiva de a-mi cumpara macar un jeg de apartament?
Fiul lui Hrebenciuc, ginerele lui Sarbu, ginerii lui Basescu, mobilizarea! Nu o sa imi las eu creierii pe front ca sa o ardeti voi pe fite de Dorobanti!"

Acest text este dedicat pentru cei care cred ca un razboi mondial este necesar si care, dupa parerea lor, ar purifica aceasta lume. Parerea mea este ca un razboi distrugator nu va purifica nimic pentru ca parazitii nu vor lupta... vei lupta chiar tu!!
Tu vei muri pe front iar marii smenari vor fenta chemarea la lupta si vor supravietui. Nu a existat niciun razboi purificator pana in acest moment si nici nu va exista pentru ca razboiul nu este o solutie pentru o lume mai buna. Este doar o modalitate foarte eficienta de a produce durere (de a produce durere oamenilor nevinovati caci ceilalti nu vor participa la lupta) si distrugere intr-un timp extrem de scurt.
Razboiul mai este o modalitate de control a omenirii. Razboiul produce distrugeri si forteaza statele sa se imprumute mai mult pentru a se reface dupa. Razboiul inlesneste planul elitei mondiale de control total al acestei lumi... si astea sunt doar cateva aspecte negative.

sursa: http://www.criterii.ro/

3 comentarii:

  1. subscriu,sant fost militar,actualimente pensionar, scos din evidente(73 de ani)am baieti,nu-i sfatui sa se prezinte la razboi,pentru cine sa se sacrifice? pentru inbuibati si hoti care isi bat joc de oamenicare, au vandut tara si sau inbogatit?

    RăspundețiȘtergere
  2. subscriu celor spuse mai sus

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am visat o explozie mare frumoasa ca de bomba atomica peste pamint dar inainte de asta a venit un copil imbracat frumos cu o mantie visinie care m-a luat de mina si m-a dus intr-o cladire mare luminata, portocalie si am privit dinauntru cum a disparut totul de afara a ramas numai nisip auriu sau praf tot luminos. Mai erau diversi oameni in colturile cladirii .aceasta cladire a pierdut din pereti pentru ca avea mai multi poate 8 poate 12 si nimic nu s-a intimplat. Deci cind se va intimpla catastrofa omenirii, unii vor fi morti dinainte adica salvati,sa ramina ceilalti vii sa traiasca infernul creat de omenirea de rahat. M-am trezit linistita si sint linistita. Cui i-e frica de moarte?

    RăspundețiȘtergere