miercuri, 9 iulie 2014

Un caz straniu de calatorie in timp - Zborul maresalului Victor Goddard în viitor

Calatoriile in timp au provocat inca de la aparitia acestei idei intense dezbateri. Astfel ca pentru a descoase acest mister si-au adus contributia mai multi oameni de stiinta precum Albert Einstein, Michino Kaku sau Stephan Hawking.
Dupa multe calcule facute de acesti celebri fizicieni rezultatul pare sa fie unul incurajator - se poate calatori in timp. Albert Einstein s-a implicat destul de mult si chiar se pare ca a gasit si rezolvarea acestui mister. Desi a gasit rezolvarea calatoriei in timp tot ce a lucrat acest savant ramane inca secret pentru ca toate roadele muncii sale au fost preluate de armata SUA.
Revenind la subiect pot spune ca unul dintre cele mai stranii calatorii in timp a fost cea a maresalului de aviatie Victor Goddard care a fost comandant senior in cadrul Forţelor Aeriene Regale (FAR) britanice ce au luptat în al Doilea Război Mondial.
Intamplarea se petrce in anul 1953 cand Goddard era comandor şi efectua un zbor de rutină de la baza sa din Andover către Edinburgh. Pe drum acesta a vrut să aterizeze pe un aerodrom militar abandonat numit Drem.
Acesta s-a apropiat de aeroport astfel incat a putut sa observe ca aerodromul nu dispunea de condiţiile minime pentru a încerca o aterizare si ca pistele erau într-o stare de degradare totală, aeroportul parand ca devenise o păşune pentru cireada locală de vaci, astfel că Goddard şi-a continuat zborul catre Edinburgh.
La intoarcere catre Andover acesta a fost intampinat de o vreme foarte capricioasa astfel ca desi detinea o experienta destul de mare in domeniu, a fost cat pe ce sa se prabuseasca. Vizibilitatea era zero iar vremea parea sa nu-si revina, de fapt continua să se înrăutăţească.
Dintr-o data Goddard a ajuns în lumina strălucitoare a soarelui şi aerodromul Drem era vizibil în mod clar sub el. Insa de aceasta data terenul aerodromului era total diferit de cel văzut de el cu o zi înainte. Pistele si hangarele pareau sa fie intr-o stare perfecta in contrast total cu ceea ce vazuse cu o zi inainte.
In zborul sau deasupra aerodromului Drem, Goddard a putut sa observe mai multe avioane cu aripi duble şi un avion cu o singură pereche de aripi pe care nu l-a putut identifica.  In interiorul aerodromului Drem toate avioanele erau colorate în galben şi aveau însemnele FAR, iar toţi membrii echipajului de la sol erau îmbrăcaţi în uniforme albastre.
Goddar a mai observat un lucru extrem de straniu - nimeni nu ii observa avionul desi obiectul sau zburator sa afla la o altitudine destul de mica de sol. Inainte de a iesi din spatiul aerian al aerodromului, Goddard a dat din nou peste furtuna intensă din care tocmai iesise. 
Dupa ce a trecut de furtuna acesta a reuşit, in cele din urma, să ajungă înapoi la Andover şi a aterizat în condiţii de siguranţă, apoi a început să se gândească la ceea ce văzuse.
Ceea ce era problematic, în legătură cu ceea ce a pretins Goddard că văzuse la Drem, este că ceea ce vazuse in interiorul aerodromului Drem (avioanele colorate în galben şi membrii echipajului de la sol ce erau îmbrăcaţi în uniforme albastre) nu existau la vremea respectivă. În 1935, echipajele de la sol FAR purtau uniforme de culoare kaki, nu albastre. FAR nu avusese niciodată avioane vopsite în galben şi nici avioane cu o singură aripă.
In anul 1939, Goddard mai trece odata peste aerodromul Drem observand avioanele galbene şi mecanici îmbrăcaţi în uniforme albastre. Goddard a văzut chiar şi avionul pe care nu a putut să-l identifice prima dată - un Miles Magister.
Acest salt in viitor (4 ani) a avut ecou in randul aviatiei britanice, povestea lui ajungand pana la noi. Probabil ca acesta a fost si scopul calatoriei.

sursa: http://epochtimes-romania.com/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu