vineri, 19 septembrie 2014

Marturisirile psihologului Mary Joe Rapini despre viata de dupa moarte - "Dumnezeu m-a tinut in brate"

Intotdeauna oamenii si-au dorit sa stie daca dupa moarte existenta lor va continua. Daca in trecut tot ceea ce se stia despre moarte era varianta bisericeasca care, pe buna dreptate, era menita sa te sperie destul de mult incat sa fii adeptul ei, acum putem verifica adevarul cautand in declaratiile celor care au trecut prin moartea clinica.
Marturisiri despre moartea clinica au fost si sunt in continuare un subiect favorit pe acest blog deoarece consider ca existenta noastra din afara acestei realitati, pe care noi o numim viata, este una extrem de importanta, poate chiar cea mai importanta.
Noi traim pentru a ne pregati de moarte. Este un adevar cinic pentru cei care nu cunosc adevarul dar in realitate este ceva extraordinar. Moartea, la fel ca si viata, este o calatorie prin CASA NOASTRA, DE FAPT ESTE O CALATORIE PRIN NOI INSINE.
Viata ne ia pe nepregatite si de cele mai multe ori pare sa fie cruda cu noi, prin moarte ajungem la locul in care, dupa fiecare esec al vietii, ne intoarcem pentru a primi iubire. Nimeni nu ne da atat de multa iubire precum Dumnezeu sau Sinele Nostru. Acest fapt a fost consemnat  si de catre psihologul Mary Joe Rapini care, dupa o extracorporalizare produsa prin moarte clinica, a trait ceva extraordinar.
“Îi vedeam pe medici agitându-se în jurul meu, înfigând tot felul de lucruri în mine, apoi l-au sunat pe soţul meu. Când m-am uitat în sus, am văzut o lumină puternică…”.
“Era cu totul diferită. Creştea din ce în ce mai mare. Mă tot uitam mirată la ea întrebându-mă ce e asta. Apoi a crescut atât de mare, încât m-a înghiţit şi m-am trezit în acest tunel, care m-a dus într-o frumoasă încăpere. Acolo Dumnezeu m-a ţinut în braţe şi mi-a spus: Tu nu poţi rămâne aici! Dar eu voiam să rămân, aşa că am protestat. Şi am început să enumăr toate motivele pentru care ar fi trebuit să rămân. Şi atunci mi-a spus: Ai iubit vreodată în viaţa ta pe cineva, aşa cum te-ai simţit tu iubită aici? Şi am răspuns că nu, este imposibil, eu sunt om. Şi atunci mi-a spus: Poţi mai mult decât atat! Apoi m-am întors…”
După această experienţă uluitoare, există nopţi în care încă îi apare în vis acea lumină neobişnuită si o face sa retraiasca o parte a acelor senzatii minunate. 
Mărturisirile psihologului Mary Joe Rapini figurează în cartea doctorului Jeffrey Long din Houma, Louisiana, care se intitulează “ Evidence of the Afterlife: The Science of Near-Death Experiences” ( “Dovezi ale existenţei Lumii de dincolo: Ştiinta experienţelor de viaţă după moarte”) şi a apărut în anul 2010.

sursa: http://www.evz.ro/        sursa foto: http://jurnalparanormal.ro/




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu