sâmbătă, 18 octombrie 2014

Cateva bancuri

Curajul inseamna sa te intorci acasa la miezul noptii, sa-ti vezi nevasta asteptandu-te cu un maturoi in mana si sa o intrebi: "Inca mai faci curat, sau tocmai te pregateai sa decolezi?" 
Tupeul inseamna sa te intorci acasa la miezul noptii, invaluit intr-un nor de parfum, cu urme de ruj pe haine, sa-ti vezi nevasta asteptandu-te cu un maturoi in mana, si sa-i spui: "Nu te enerva, tu urmezi."

-Chelner, intreaba clientul, de ce se numeste gratarul asta "talharesc"?
-Asteptati sa vedeti asta cand primiti nota!...

Un baiat mergea pe strada si gaseste un baston de politist. mai incolo vede un politai si se duce si il intreaba:
-Nenea politist am gasit un baston. E al dumneavoastra?
-Nu in nici un caz, pe al meu l-am pierdut.

Se spune ca Chuck Norris a murit acum 20 de ani, doar ca moartea inca n-are curaj sa-l anunte.

Un puşti de 14 ani intră într-un bar şi vede acolo un spectacol de striptease. Iese la un moment dat în fugă din bar şi se întâlneşte cu un prieten.
-Ce-ai păţit mă, de fugi ca nebunul?
-Mi-a spus mie bunica că dacă mă uit la femei dezbrăcate mă voi transforma în stană de piatră! Şi cred că am început să mă... pietrific.

"Draga fiule,
Cum o mai duci? Mama ta si cu mine suntem bine. Ne e dor de tine. Te rugam, delogheaza-te de la computer si vino jos sa mananci cina.
Cu dragoste, tata!"

Anunt: Inchiriez baie cu oglinda mare, numai buna pentru facut poze de postat pe facebook....

Dupa ce s-a topit zapada, Chuck Norris a facut bulgari de apa.

La inmormantarea unei babe, cand se coboara sicriul in groapa, o coroana aluneca si da sa cada dupa sicriu. O alta babuta se grabeste sa o prinda si aude din spate un tanar:
-Ce faci, mamaie? Prinzi buchetul?

Soferul autobuzului opreste intre statii, intoarce capul catre pasageri si striga:
- Daca nici unul dintre dv. nu vrea sa cedeze locul doamnei batrine care sta in picioare, sa stiti ca-i cedez locul meu!

sursa foto: http://adrianbilanici.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu