marți, 21 octombrie 2014

Predictii fatale

predictii 2025, top predictiiNu pot sa nu remarc faptul ca atunci cand in lume apare un pericol apar imediat predictii in legatura cu acesta. Asa s-a intamplat acum cativa ani cu potentialul conflict dintre Coreea de Nord si Coreea de sud, acum cateva luni, cu conflictul din Ucraina, iar acum cu mult temuta Ebola.
Uitandu-ma pe site-uri care se cred esoterice sau contra sistemului nu pot sa nu remarc tot felul de profetii in care Baba Vanga sau Nostradamus prezic razboaie cataclismice si tot felul de boli nimicitoare (acum Ebola).
E drept ca unele dintre aceste conflicte sau boli ne pot face necazuri mari dar profetiile sunt, in mare parte, niste tampenii. Am mai scris articole in care am combatut multe dintre aceste false profetii iar unii dintre cititorii mei s-au simtit jigniti.
Imi pare rau ca oamenii inca cauta profetii in loc sa isi "construiasca" ei propriile lor profetii. Aceasta cautare absurda este valorificata de site-uri si bloguri in cautare de accesari.
Trebuie sa recunosc ca in trecut am cazut si eu in capcana acestor asa-zise profetii alarmiste si am postat cateva articole despre acest fapt. Nu am sters articolele pentru ca oricat de gresite ar fi ele, pot arata oamenilor ca acele profetii nu s-au intamplat.
Nici Nostradamus si nici Baba Vanga nu au prezis nici un razboi devastator si nici o boala nimicitoare, ei, prin acele profetii, au atras atentia asupra drumului pe care omenirea o apuca in acel moment. Orice profetie este de fapt o atentionare. Atentionare care, de multe ori, nu si-a facut efectul facand ca acea profetie sa se indeplineasca.
Totul depinde doar de noi. Noi ne putem creea propriile noastre vieti si pentru a reusi acest fapt este necesar ca mintea noastra sa nu fie "infectata" de predictii catastrofale care creaza teama. Teama este cea care ne intuneca mintea si care ne manipuleaza propriile predictii.
Traiti la maxim si bucurati-va de asta, judecati viitorul ca si cum ar fi prezentul. Luptati pentru a ajunge cat mai departe si a fi parte activa din ceea ce se numeste Schimbare. Creati voi viitorul si nu lasati pe altii sa il creeze pentru voi... si nu cititi prostii.

sursa foto: http://debarbati.ro/

Un comentariu:

  1. Felicitari pentru precizia "punctului pe I" !

    Si eu, în cărţile pe care le-am scris sau editat, ca şi pe blogul personal ("Noul Univers Christalin") am punctat această Realitate : Profeţiile sunt ATENŢIONĂRI despre potenţialul unor evenimente (zise "negative") şi... atât.
    CALEA pe care apucă fiecare şi OMENIREA, în ansamblu, adică "Linia temporală dominantă", aparţine fiecărei Clipe, funcţie de Alegerile făcute şi Deciziile luate.

    Aici cred că este foarte utilă amintirea unuia din motto-urile personale : "Dumnezeu propune, Astrul pre-dispune, însă doar Om-ul dispune".
    Despre CE şi CUM "dispune", este o altă po-veste, pentru un întreg articol...

    Aşadar, felicitări pentru "punctarea" foarte utilă şi realistă.
    MArYan.

    RăspundețiȘtergere