miercuri, 7 octombrie 2015

Care este misiunea noastra?

De ce ne aflam aici? Aceasta intrebare ne-a dat mari batai de cap in toata istoria noastra. Oare suntem aici ca sa fim sclavii unei rase extraterestre sau suntem aici ca sa fim robii lui Dumnezeu? Nu pot sa trec cu vederea tot felul de articole despre misiuni sfinte sau despre misiuni extraterestre. Misiuni extraterestre ce au ca scop salvarea Pamantului etc.
Recunosc ca si eu mi-am cautat "misiunea". Nu stiam de ce ma aflu pe aceasta planeta plina de suferinta si de neajunsuri. O planeta aflata sub conducerea unor lideri oculti care ne manipuleaza cu orice ocazie avuta. Dintr-o data mi-am pus o intrebare... de ce atata suferinta?
Oare de ce oamenii nu se bucura de aceasta realitate? Intrebandu-mi Sinele am aflat si raspunsul - suntem aici sa ne bucuram. Suntem aici sa ne simtim bine si sa experimentam o alta forma de existenta. De fapt, suntem aici sa experimentam, sa traim pur si simplu - depinde de noi cum vom alege sa experimentam aceasta realitate, prin razboaie, suferinta sau prin pace si prosperitate.
In realitate nu exista nicio misiune. Trebuie doar sa ne bucuram viata si sa o experimentam in totalitate. Trebuie doar sa ne bucuram de realitatea asta si sa o savuram. Viata este simpla - noi ne-o complicam.

Un comentariu: