joi, 1 octombrie 2015

Paranormal - Un bolnav psihic este surprins de camerele de vedere levitand... Video

Camerele de vedere ale unui spital de psihiatrie din Rusia au surprins niste imagini tulburatoare. Persoana urmarita, bolnava psihica, manifesta un comportament "paranormal". Individul sare, se catara pe pereti, urla, dispare, reapare, leviteaza si misca patul.
Pe imagini se mai poate observa ca pacientul are capacitatea de a bruia pentru anumite intervale de timp camera video.
Imaginile pot parea tulburatoare. In fapt nebunia este tulburatoare. Este tulburatoare pentru ca inca nu suntem capabili sa o explicam. Mediul academic crede ca este o tulburare sau o boala dar lucrurile sunt total diferite.
Bolnavii psihic au halucinatii. Problema este ca inca nu stim ce sunt halucinatiile. Intr-o realitate iluzorie halucinatiile pot fi legaturi interdimensionale. Legaturi interdimensionale care pot fi "dezlegate" din greseala si care pot deregla mecanismul pe care noi il numim creier.
Cum am mai afirmat si in celelalte articole de ale mele, pentru a fi maestru trebuie sa fii pregatit, iar primul pas il reprezinta gandirea. Daca mintea ta nu accepta anumite aspecte ce tin de fizica cuantica si legaturile interdimensionale atunci este o problema. O problema care poate afecta ireversibil individul (nu exista tratament pentru nebunie deoarece, din start, se trage o concluzie gresita despre pacient si fenomen).
Individul afectat poate manifesta un comportament asa-numit paranormal deoarece el transcede realitatea fizica, reusind sa manipuleze materia precum un maestru. Problema este la creier. Creierul, blocat in coordonatele acestei realitati, nu poate accepta si nici decodifica pe deplin starea prin care trece individul deoarece nu este pregatit.
In legatura cu acest individ, multi considera ca este posedat de duhuri rele. Este adevarat ca atunci cand entitatea nu mai controleaza pe deplin creierul poate interveni un alt "user" - cu aviz la filmul The Thirteenth Floor.

sursa articol: http://infoalert.ro/

P.S. Dupa cum am fost avertizat de un cititor si dupa ce am verificat mai mult am observat ca acest material nu are la baza un adevar. Imi cer scuze tuturor cititorilor. Am preluat informatia de pe un site pe care l-am crezut serios si l-am comentat - in fapt nu te poti increde in nicio informatie de pe net, din acest motiv le spun tuturor cititorilor mei sa nu creada neaparat ceea ce scriu eu ci doar sa ia niste invataminte. Am vrut la un moment dat sa sterg articolul, dar ceea ce am scris in el pentru mine reprezinta un adevar. Am avut sansa in viata asta sa am contacte cu persoane asa-zise nebune si sa le observ reactiile. Am avut sansa sa studiez studiuri de caz reale in care se prezentau anumite comportamente "bizare" despre astfel de persoane. Asta a fost motivul pentru care am decis totusi sa las materialul in continuare pe blog.


2 comentarii:

  1. CREERUL= ANTENA SI INTEGRAREA "LUCRARII DE SUFLET INTELES DE VIATA"TIMPUL CREEATIEI INDIVIDUALE ,A SOSIT.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aceasta este o secventa din filmul artistic Entity ...

    RăspundețiȘtergere