luni, 2 noiembrie 2015

Invata sa iti asculti corpul - Adevarata modalitate de a te mentine sanatos

Corpul este o "masinarie" extraordinara. O "masinarie" care este subordonata de mintea noastra si de gandurile noastre. Corpul este inteligent si comunica in permanenta cu creierul cat si cu Eul nostru. Orice problema, pe care corpul nostru o are, este comunicata imediat catre creier.
Problema cea mai mare este ca omul nu isi asculta corpul. Omul a ajuns atat de dependent de problemele pe care le are la munca si acasa incat mintea sa este in permanenta ocupata... prea ocupata pentru a asculta si corpul.
Cum problemele corpului trec pe locul doi, mintea incepe sa ignore informatiile primite in permanenta pentru a face loc si a actualiza informatiile carora individul le acorda o mai mare importanta - bani, societate, familie... etc. Informatiile primite de la corp sunt trecute direct in subconstient si stocate in locuri inaccesibile individului obisnuit. Astfel se face ca omul ignora aproape orice semnal primit de la corp, ducand un ritm al vietii haotic. Acest stil de viata este unul nociv, deoarece omul se hraneste, munceste, petrece, gandeste, face sex intr-un mod care dezechilibreaza total organismul.
De multe ori am auzit la tv faptul ca simptomele cancerului nu sunt dureroase si ca individul nu isi da seama daca sufera de o asemenea boala. In realitate corpul comunica tot timpul dar individul nu asculta. Problema si mai mare este ca individul nu isi asculta corpul nici cand este bolnav, astfel ca posibilitatea de insanatosire scade drastic.
Invata sa iti asculti corpul. Atingeti-va tot corpul si simtiti-va pielea. Focalizati-va pe fiecare parte a corpului si ascultati-o. Veti simti pulsul inimii si a sangelui din zona respectiva cat si o anumita presiune creata de focalizarea mentala. Faceti asta in fiecare zi si veti vedea ca in timp va veti asculta din ce in ce mai bine fiecare parte corporala. Ascultand corpul veti putea sti ce doreste si ce probleme are. Veti fi atentionat atunci cand exagerati (hrana, munca, sex, ganduri negative etc) si veti sti cand sa va opriti. Veti sti si ce sa faceti ca sa va insanatositi, atunci cand va imbolnaviti.
Adevarata insanatosire este mentala si focalizata pe partea bolnava. Niciun medicament nu vindeca cu adevarat daca mental nu va veti vindeca, asa ca faceti un efort si ascultati-va corpul.



Un comentariu:

  1. După un efort impus de o serie de evenimente, prelungit multe luni peste limitele normalului, încercând să nu mă îmbolnăvesc, am învăţat să mă ascult, m-am descoperit treptat, încă învăţ. Ce m-a ajutat cel mai mult să îmi revin a fost puterea sunetelor. Am fost câteva luni dependentă de muzică, ascultând la walkman un playlist alcătuit din piese cu care am simţit că rezonez. Când s-a putut, în sfârşit - odihnă, apoi am ajuns la alimente în stare naturală, am aflat şi am înţeles importanţa reglării pH-ului, am învăţat să privesc cu detaşare prostia şi răutăţile. Astfel, mai bine mai târziu decât niciodată, am înţeles cu uimire cât de uşor e să te menţii sănătos.

    RăspundețiȘtergere