joi, 24 martie 2016

Atentatul din Bruxelles dintr-o alta perspectiva

Am fost constient ca timpul va soate la iveala unele lucruri necurate cu privire la acest atentat si nu m-am inselat. Privind la stirile din presa nu am putut sa trec cu vederea un material din presa israeliana, (publicat in mass media romaneasca) care arata ca serviciile secrete belgiene stiau ca vor avea loc atentatele teroriste. Publicatia israeliana nota faptul ca: „În ciuda avertizării în avans, serviciile de intelligence si securitate de la Bruxeles, acolo unde majoritatea agenţiilor Uniunii Europene sunt localizate, au fost limitate în scopul lor şi insuficiente pentru severitatea şi rapiditatea acestei alerte”.
O alta stire, venita de data asta din Turcia, anunta faptul ca ţara sa a semnalat încă de anul trecut pericolul pe care îl reprezintă unul dintre autorii atacului terorist de marţi. „Unul dintre atacatorii de ieri de la Bruxelles este un terorist pe care noi l-am arestat în iunie în Gaziantep şi l-am expulzat din ţară. Cu toate că am avertizat autorităţile belgiene că este un terorist, autorităţile belgiene l-au pus în libertate, pe motiv că nu au găsit nicio legătură în această direcţie. L-am extrădat şi în Olanda la solicitarea autorităţilor şi am transmis şi Olandei”, a declarat președintele turc, miercuri, în conferința de presă comună cu președintele României, Klaus Iohannis, aflat în vizită la Ankara.
Aceste stiri imi confirma faptul ca atentatul a fost unul organizat si orchestrat din interior, precum cel din Paris. Un atentat care a avut acelasi scop ca si cel din capitala franceza - acela de a spori controlul asupra populatiei si nu numai.
Sunt sigur ca in timp vor aparea si alte stiri care vor scoate la iveala foarte multe aspecte necurate ale aceste crime in masa. Asta pentru ca adevarul iese la iveala oricum. Trebuie doar sa avem ochi sa il vedem.

surse: http://www.curierulnational.ro/
           http://www.digi24.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu