vineri, 1 aprilie 2016

Lista de autosugestii pozitive

Citeşte atent şi rar afirmaţiile de mai jos, cu voce tare: 

Ziua de azi este cea mai bună pentru a începe să-mi folosesc subconştientul cu maximum de eficienţă. Forţele îmi cresc zi de zi.
Mă simt din ce în ce mai plin/ă de energie!
Energia mea se manifestă permanent iar eu mă simt plin/ă de forţă.
Mă simt în largul meu, indiferent de activitatea pe care trebuie să o desfăşor.
Simt cum îmi pot canaliza energia spre orice activitate pe care doresc să o fac.
Voinţa mea este din ce în ce mai puternică.

Pe zi ce trece, voinţa mea devine şi mai puternică.
Discernământul meu se măreşte pe zi ce trece!

Memoria mea devine din ce în ce mai puternică şi sunt sigur/ă de ea.
Oricare ar fi situaţia, mintea mea o înţelege şi găseşte soluţia cea mai bună.
Ideile de care am nevoie îmi vin fără nici o greutate.
Găsesc soluţia perfectă, în orice situaţie.
Sunt perfect calm/ă!
Organismul meu funcţionează perfect normal.

Mă simt bine, mă simt în largul meu şi, orice s-ar întâmpla, voi rămâne aşa!


sursa: http://www.edituramix.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu