luni, 1 august 2016

Ganduri catre copilul tau

Scumpul meu copil frumos te-am sadit in inima mea si apoi mi-ai umplut sufletul de dorinta. Din dorinta de a te avea in viata mea, de a te cunoaste, a te strange in brate si de a-ti saruta fruntea, piciorusele si manutele. Tu esti cel mai frumos cadou pe care universul mi l-a daruit. Tu esti viata mea, sufletul meu, mangaierea mea. Imi doresc sa reusesc sa te pot invata despre lucrurile frumoase din aceasta lume si sa cunosti doar fericirea. Insa nu o sa neg faptul ca uneori poti sa fii si trist. Vreau sa iti spun ca poti sa fii tot ceea ce vrei tu sa fii. Imi doresc sa poti sadi in sufletul tau doar sentimentele pozitive, gandurile inaltatoare care sa te ajute sa evoluezi. Eu am multe lucruri de invatat de la tine. Esti atat de mic si esti dovada vie ca uniersul adevarat este doar iubire. Tu stii lucruri simple si vezi lumea prin ochii inocentei. Stii ca iubesti pe toata lumea si ca toti oamenii sunt frumosi. Iti multumesc pentru micile tale cuvinte care sunt atat de pline de lumina. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu