miercuri, 5 octombrie 2016

Louise Hay - 20 de afirmatii care te vor schimba

Viata este darul cel mai de pret. Problema este ca gandirea si actiunile noastre pot face din viata noastra un iad. Un iad ce poate fi evitat daca gandirea noastra ajunge sa se manifeste pe niste coordonate energetice benefice. O modalitate eficienta de  ne echilibra nivelul energetic al mintii si de a judeca realitatea corect o pune la dispozitie Louise L. Hay in cartea sa “Viata te iubeste”. Cu ajutorul mai multor afirmatii, Louise L. Hay crede ca individul poate sa se inscrie pe drumul spre o viata mai buna. Aceste afirmatii pot schimba total viata dvs atunci cand ele ajung sa faca parte din conceptele de viata, dar pentru asta ele trebuie sa fie permanent repetate pentru a intra in subconstient.
In fiecare zi ganditi si spuneti cu voce tare astfel:

1. Merit tot ce este mai bun de la Viata!
2. Ma iubesc pe mine insami, iar aceasta iubire imi vindeca Viata !
3. Universul ma iubeste si are grija de mine !
4. Ma deschid catre o viata fericita si implinita!
5. Traiesc o poveste de viata ideala!
6. Totul este perfect in viata mea!
7. Am o minte sanatoasa si lucida!
8. Ma abandonez complet in Iubire! 9. Sunt constient(a) de tot ce eu reprezint cu adevarat!
10. Aleg sa fiu liber(a)!
11. Accept cu bucurie Viata!
12. Ma abandonez cu incredere in Puterea Prezentului! Sunt in siguranta!
13. Spun intotdeauna ce am de spus. Ma exprim liber si vorbesc numai din perspectiva iubirii!
14. Cred in puterea de vindecare a corpului meu. Imi apreciez si imi iubesc corpul!
15. Ma bucur de intelegere si de crestere spirituala!
16. Lumea este un loc prietenos!
17. Ma simt implinit(a)!
18. Sunt curajos/curajoasa si independent(a)!
19. Imi iert trecutul. Acesta nu mai are nicio putere asupra mea! Aleg momentul prezent si ma eliberez de experientele trecutului. Sunt liber(a) acum si am certitudinea ca viitorul meu este sigur si luminos! Multumesc! Multumesc! Multumesc!
20. Astazi imi propun sa fiu mai atent(a), mai prezent(a) si mai plin(a) de iubire! Viata este frumoasa si orice clipa merita traita din plin asa cum este ea. Merit sa fiu fericit(a). Aleg sa las la o parte suferinta, tristetetea, durerea si orice forma de rezistenta si aleg sa ma deschid catre pace, bucurie si sa am incredere. Sa am incredere deplina ca totul este bine asa cum este si ca totul ma conduce doar catre un bine si mai mare. Multumesc pentru fiecare zi din viata mea! Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu