sâmbătă, 31 decembrie 2016

Recunostinta, cheia Universului

Imagini pentru la multi ani 2017Ati fost recunoscatori anul asta? Daca nu, mai aveti ceva timp la dispozitie... nu mult, ce-i drept. Recunostinta este una din partile fundamentale ale comportamentului nostru. Recunostinta ne poate aduce totul. Din acest motiv va propun ca azi, la rascruce de ani, sa va amintiti de tot ce a-ti realizat anul asta si sa multumiti Universului pentru asta. Un multumesc este de ajuns. Doar atat. Iar in anul care o sa vina sa va amintiti cat mai des sa multumiti... si totul o sa vina spre dvs.
In rest nu mai am nimic sa va mai spun decat La Multi Ani, multa fericire si multe impliniri!!!

2 comentarii:

  1. A-ti fost recunoscatori anul asta? Greseala de gramatica. Ati folosit reflexivul...,,a iti da seama de eroare...pentru simplificare, a-ti da seama... In rest, ati fost...ati dat...ati format..ati castigat...

    RăspundețiȘtergere
  2. mda , si io intru des pe situl acesta pt ca imi plac unele articole evident, altfel de ce l-as mai vizita? nu? si mi-a sarit in fata aceasta greseala gramaticala dar am ignorat-o, dar recunosc exista o tentatie generala de genul unei pilde date de Iisus cu cine sa arunce cu piatra ... faina pilda ... La un mesaj atat de frumos cum este cel dat in articol mai poti pune in prim plan altceva? Se spune ca mari maestri spirituali intentionat se poarta si fac anumite lucruri aiurea, prostesti, iar tu ai doua alternative, fie actionezi logic adica prin minte fie actionezi cu inima, intuitiv... in primul caz nu-l poti vedea pe maestru pt ca prin minte exista un singur lucru "a reactiona" si esentialul iti scapa, in al doilea caz poti fi cu adevarat un discipol pt ca ai vazut si ai auzit ceea ce trebuia intr-un mod constient.
    Chiar si in cazul meu prima tentatie cand am citit era sa fac pe "domn profesor" dar apoi mi-am zis : - ce rost are, mesajul este prea frumos ! :) de aceea il pun in prim plan si undeva mai la coada, mai de departe doar un link lamuritor http://dan-blog.ro/cum-este-corect-a-ti-sau-ati.html
    La multi ani! si toate sa fie asa cum vrea dumnezeu caci TOATE SUNT DIN VOIA TA DOAMNE!
    cu drag nelu

    RăspundețiȘtergere