marți, 27 februarie 2018

Faceti acest exercitiu timp de 20 de minute - veti observa schimbarile

Imagini pentru faceti astfel in fiecare ziOmul are nevoie de miscare si de meditatie. In acelasi timp, noi nu avem timp de multa miscare si nici sa meditam. Zilele astea am gasit pe net un exercitiu eficient. Un exercitiu care poate fi imbinat cu meditatia. Nu necesita mult efort, dar in acelasi timp are un efect similar cu un exercitiu care solicita corpul.

Ridicarea picioarelor in sus: esenta exercitiului;

Acesta nu este doar un simplu exercitiu, ci o adevarata terapie. Probabil nici nu este corect sa fie denumit exercitiu, deoarece nu presupune un efort fizic.


  • Puneti o perna sau o rola sub coloana vertebrala pentru a sta intr-o pozitie comoda.
  • Ridicati picioarele in sus si puneti-le pe perete. Plasati mainile de-a lungul corpului, ele trebuie sa fie relaxate.
  • Stati in aceasta pozitie 15 - 20 de minute, fara a face nimic mai mult.
  • Incercati sa simtiti echilibrul, linistea, apoi fluxul de sange in piept, apoi in cap.
  • Daca veti efectua cu regularitate aceasta tehnica de relaxare, atunci hainele trebuie sa fie foarte comode si libere. In caz contrar exercitiul nu va avea niciun efect, deoarece scopul nostru este imbunatatirea circulatiei in organism.
5 avantaje ale ridicarii picioarelor;

1. Reduce umflarea picioarelor

Umflarea picioarelor tine de proasta circulatie. Cauzele acesteia le vom afla aici.

Uneori este cauzata de disfunctiile rinichilor, inimii, surplusul de greutate sau administrarea unor medicamente, precum si alimentatia nesanatoasa. Trebuie sa aflati cauza exacta si sa o inlaturati. Exercitiul dat este un supliment minunat pentru tratatmentul de baza. Ridicarea picioarelor contribuie la circulatia normala a lichidelor in organism, care impiedica circulatia sangelui.
Daca petreceti toata ziua, ele pot sa se umfle. Cand veniti acasa, descaltati-va, relaxati-va si ridicati picioarele in sus, sprijinind picioarele de perete.

2. Trateaza sindromul picioarelor obosite

Este una din metodele de scoatere a tensiunii din picioare, de la talpi pana la coapse. La sfarsitul zilei picioarele noastre obosesc foarte tare, iar schimbarea pozitiei pentru 20 de minute le va face mai sanatoase.

3. Amelioreaza digestia

Ridicarea picioarelor este numita "inversare activa". Daca picioarele se afla mai sus de cap, elibereaza organismul de retentia de lichide si imbunatateste digestia. Amelioreaza functia intestinului, care va contribui la absorbtia corespunzatoare a substantelor nutritive. Trateaza constipatia si restabileste echilibrul intern.

4. Relaxeaza sistemul nervos

Exercitiul ajutala restabilirea respiratiei. Va ajuta sa inspirati mai mult aer, ceea ce genereaza o respiratie linistita si ritmica. Actioneaza benefic asupra sistemului nervos. Scade tensiunea musculara din zona abdomenului, gatului si tamplelor.

5. Reda linistea psihica

Incercati sa faceti acest exercitiu chiar azi. Aveti nevoie de doar 20 de minute si veti observa o liniste fizica si psihica. Aceasta pozitie a corpului contribuie la oxigenarea creierului. Veti simti cum se incarca corpul dvs cu liniste, energie si armonie. Daca veti practica mai mult timp acest exercitiu, veti observa tot mai multe avantaje ale acestuia. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu